ПРОГРАМА
для загальноосвітніх навчальних закладів
ІНОЗЕМНА МОВА
як друга іноземна
10-11 класів
рівень стандарту
АНГЛІЙСЬКА МОВА (друга іноземна)
10-й клас (шостий рік навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція |
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню)
Шкільна бібліотека (улюблені книги, письменники, літературні герої)
Засоби масової інформації
Музика (музичні стилі, композитори, музиканти,
відвідування концертів)
Великобританія
(країна і люди)
Україна (країна і люди)
Шкільне життя (школи за кордоном та в
Україні)
|
— описувати людей, предмети, дії, явища,
самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки; — розповідати про свої захоплення, уподобання; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції; — надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуацiям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу; — коментувати статистичні дані. |
A great shot, Nick.
Well done! You are playing very well today. Do we have to meet early? I hate getting up early on Saturday. Are you going to come tomorrow? Of course, I am. She is as...as... Can you...? Could you...? Are you allowed to go to bed when you like? — They let me do what I want. The film is produced by British team. It’ made of plastic. This letter will be sent tomorrow. This joke made me laugh. I had been running so I was out of breath when I got home. |
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля.
Активний відпочинок.
Кореспонденція. Літературні жанри.
Робота в бібліотеці.
Періодичні видання.
Рубрики.
Музичні жанри, інструменти.
Географічні поняття, види ландшафтів.
Типи шкіл. Навчальний персонал.
Система
оцінювання.
|
|
Модальні дієслова, модальні вирази: to be allowed to, to let/
make smb do.
Іменник: злічувані та незлічувані. So do I Neither... nor... Either... or... as ... as.
Непрямi запитання.
Пряма мова та непряма мова. Passive
Voice, Past Perfect Continuous.
|
Інтонація реплік погодження. Інтонація
складного речення.
Інтонація реплік поради та висловлення почуттів. |
Знання культури спільноти або спільнот країни,
мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію. |
НІМЕЦЬКА МОВА (друга
іноземна)
10-й клас (шостий рік навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція |
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню)
Шкільна бібліотека (улюблені книги, письменники, літературні герої)
Засоби масової інформації
Музика (музичні стилі, композитори, музиканти,
відвідування концертів)
Німеччина (країна і
люди)
Україна (країна і люди)
Шкільне життя (школи за кордоном та в
Україні)
|
— описувати людей, предмети, дії, явища,
самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки; — розповідати про свої захоплення, уподобання; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції; — надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуацiям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу; — коментувати статистичні дані. |
Interessieren
Sie sich für Theater nicht? — Doch!
Laute
Musik mag ich nicht.
Darüber
müssen wir diskutieren. Wer ist dafür? Wer ist dagegen?
Ich
mag klassische Musik.
Ich
spiele in einer Band.
Was
Interessantes/Neues liest du?
Mein
Lieblingsbuch/ Lieblingsdichter ist ...
Die
Hauptperson, die (welche) ... gefällt
mir gut/ gefällt mir nicht.
Manchmal
treffe ich mich mit meinen Freunden, um in die Bibliothek/ins Konzert zu
gehen.
Welches
Gebirge?
— Das Gebirge, durch das die Weser
fließt.
Der
Vater arbeitet viel, damit die Kinder besser leben.
Du brauchst ..., um... zu...
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля.
Активний відпочинок.
Кореспонденція. Літературні жанри.
Робота в бібліотеці.
Періодичні видання.
Рубрики.
Музичні жанри, інструменти.
Географічні поняття, види ландшафтів.
Типи шкіл. Навчальний персонал.
Система
оцінювання.
|
|
Іменник: Іменники іншомовного походження.
Дієслово: Інфiнітивний зворот um ... zu + Infinitiv.
Прикметник:
Субстантивація прикметників.
Займенник: Відносні займенники.
Прислівник:
Займенникові прислівники.
Речення: Підрядні означальні речення.
Підрядні речення мети.
|
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни,
мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію. |
ФРАНЦУЗЬКА МОВА (друга іноземна)
10-й клас (шостий рік навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція |
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню)
Шкільна бібліотека (улюблені книги, письменники, літературні герої)
Засоби масової інформації
Музика (музичні стилі, композитори, музиканти,
відвідування концертів)
Франція (країна і
люди)
Україна (країна і люди)
Шкільне життя (школи за кордоном та в
Україні)
|
— описувати людей, предмети, дії, явища,
самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки; — розповідати про свої захоплення, уподобання; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції; — надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуацiям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу; — коментувати статистичні дані. |
Etre
absolument pour ou contre. Pour ma part.
En
ce qui me concerne;
pas possible; c’est pas vrai; je suis impressionné.
Pour
préparer un repas il faut.
Parfois
je mets la table. Tout d’abord je mets...
Après
les cours je dois...
On
garde les traditions
de nos parents.
Je
crois que... Je suis d’accord.
Je
ne suis pas d’accord. A mon avis, je suis sûr, je suis surpris, je m’étonne,
je pratique le sport, je fais du sport. Le monde de francophonie c’est...
Etre
francophone c’est... Le climat est varié. Au sud il est. Il faut lutter
contre la pollution. Après les classes je fréquente les cercles de... Aller
en avion...
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля.
Активний відпочинок.
Кореспонденція. Літературні жанри.
Робота в бібліотеці.
Періодичні видання.
Рубрики.
Музичні жанри, інструменти.
Географічні поняття, види ландшафтів.
Типи шкіл. Навчальний персонал.
Система
оцінювання.
|
|
Неозначений прикметник tout.
Минулі часи Passé Composé,
Imparfait. Заперечення з
Jamais Plus... Дієслова групи prendre.
Ступені порівняння прикметників і
прислівників.
Займенники en, y.
|
Інтонація розповідних, питальних,
складносурядних речень. Поглиблення знань про особливості французької вимови,
поділ речень на ритмічні групи.
Транскрипція.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни,
мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію. |
ІСПАНСЬКА МОВА (друга іноземна)
10-й клас (шостий рік навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція |
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню)
Шкільна бібліотека (улюблені книги, письменники, літературні герої)
Засоби масової інформації
Музика (музичні стилі, композитори, музиканти,
відвідування концертів)
Іспанія (країна і
люди)
Україна (країна і люди)
Шкільне життя (школи за кордоном та в
Україні)
|
— описувати людей, предмети, дії, явища,
самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки; — розповідати про свої захоплення, уподобання; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції; — надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуацiям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу; — коментувати статистичні дані. |
— En mi opinión...
— Me parece...
— Vale la pena practicar
algún deporte.
— No estoy de acuerdo.
— No tienes razón...
¿Qué te gusta más el cine
o el teatro?
Me da igual.
Superdivertido.
Aconsejo... Oye, ¡qué buena idea!
Vale. Me encantaría, pero (es
que)... No puedo, es que... No es así. Ha salido bien, mal. Es justo, no es justo. Estás
equivocando. Es imposible, nada de
eso.
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля.
Активний відпочинок.
Кореспонденція. Літературні жанри.
Робота в бібліотеці.
Періодичні видання.
Рубрики.
Музичні жанри, інструменти.
Географічні поняття, види ландшафтів.
Типи шкіл. Навчальний персонал.
Система
оцінювання.
|
|
Дієслово: Узгодження дієслівних часів
Presente de Subjuntivo.
Іменник: ряд складних за формою іменників.
Прикметник: ступені порівняння прикметників.
Прийменник: por, para, contra, entre, sobre.
Прислівник: ступені порівняння прислівників.
Займенник: присвійні займенники (слабка та сильна форми).
|
Удосконалення слуховимовних та
інтонаційних навичок. Інтонація речень з альтернативними запитаннями.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни,
мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію. |
МОВЛЕННЄВА
КОМПЕТЕНЦІЯ
На
кінець 10-го класу учні:
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
Монологічне
мовлення
|
Діалогічне
мовлення
|
|
|
— розуміють інформацію як під час
безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст короткого повідомлення; — розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. |
— логічно і послідовно, відповідно до
навчальної ситуації роблять розгорнуте повідомлення в межах тематики,
визначеної програмою;
— передають зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису; — дають оцінку прочитаному або почутому; — роблять підготовлене повiдомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості. Обсяг висловлювання — не менше 16 речень. |
— спілкуються, дотримуючись основних
норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
— беруть участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку. Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики. Висловлення кожного — не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. |
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному
матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі). Обсяг — 600 друкованих знаків. |
— письмово передають інформацію
адекватно цiлям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його
форми;
— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 16 речень). |
АНГЛІЙСЬКА МОВА (друга
іноземна)
11-й клас (сьомий рік навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі
по листуванню)
Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений
письменник /книга/ літературний герой)
Засоби масової інформації (преса) Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту) Великобританія (географічне положення, клiмат, населення) Україна (географічне положення, клімат, населення)
Шкільне життя (школи в Україні та за кордоном)
|
— описувати людей,
предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу. |
Are you OK, Mark? You look
worried.
What a beautiful view. I’m having a great time. Look! I can see her. Rob likes school. However, he doesn’t like mathematics. Are you nervous? Yes, a bit. How long have you lived there? I’m not sure you are right. If the weather is fine we’ll go for a walk. I’ll help you as soon as I’m free. What would you like to do tonight? — I have no idea / I have a bad idea. In my opinion we should protect animals. I expect him to meet you soon. That’s brilliant! He had done it by 6 yesterday. The letter has been written by Helen. Please, forgive me. Never mind. |
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля. Активний відпочинок. Кореспонденція. Літературні жанри. Робота в бібліотеці. Періодичні видання. Рубрики. Музичні жанри/інструменти. Географічні поняття. Типи шкіл. Правила поведінки. |
|
Дієслово: стверджувальна, питальна форми дієслів
в Present Perfect
(Active, Passive), Past
Perfect, Conditional I, Інфінітив.
Модальні дієслова, модальні вирази: may, might. Непряма мова: стверджувальні речення; накази та прохання. Сполучники: if, when, as soon as, till, until, etc. |
Особливості інтонації.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої
вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими
аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
НIМЕЦЬКА МОВА (друга
іноземна)
11-й клас (сьомий рік
навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі
по листуванню)
Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений
письменник /книга/ літературний герой)
Засоби масової інформації (преса) Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту) Німеччина (географічне положення, клiмат, населення) Україна (географічне положення, клімат, населення)
Шкільне життя (школи в Україні та за кордоном)
|
— описувати людей,
предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу. |
Ich hätte gerne ...
Was willst du Konkretes tun?
Wann sehen die meisten Jugendlichen fern?
Ist Fernsehen schädlich?
Ich sehe meistens am Abend fern.
Ich finde, dass ...
Am liebsten sehe ich ... , weil ...
Was kommt jeden Tag im Fernsehen?
Stell mal das Radio an!
Statt Radio zu hören, solltest du ...
Du siehst toll aus!
Was hast du denn gemacht?
Ich habe ... Kilo abgenommen/zugenommen.
Sie sprach Deutsch besser, als wir erwartet hatten.
Je frührer du
anfängst, desto besser wird das Resultat.
Entschuldigen Sie, wie komme ich zu ...
Gehen Sie an der Post
vorbei und dann gleich wieder rechts.
Was ist für dich bei einem Beruf wichtig? —
Meine Erwartungen an dem
Beruf sind ...
Ich möchte ... werden.
Weiteres zu meiner Person finden Sie in meinem Lebenslauf.
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля. Активний відпочинок. Кореспонденція. Літературні жанри. Робота в бібліотеці. Періодичні видання. Рубрики. Музичні жанри/інструменти. Географічні поняття. Типи шкіл. Правила поведінки. |
|
Іменник: Систематизація.
Дієслово: Умовний спосіб (Konjunktiv II). Інфiнiтивні
звороти: statt ... zu + Infinitiv; ohne ... zu + Infinitiv.
Прикметник: Особливі форми ступенів порівняння.
Займенник: систематизація.
Прислівник: Ступені порівняння.
Числівник: Систематизація.
Речення: Підрядні речення місця зі сполучниками.
|
Удосконалення знань, навичок і
вмінь, набутих у попередні роки
навчання.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої
вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими
аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості |
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
ФРАНЦУЗЬКА МОВА (друга
іноземна)
11-й клас (сьомий рік
навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі
по листуванню)
Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений
письменник /книга/ літературний герой)
Засоби масової інформації (преса) Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту) Франція (географічне положення, клiмат, населення) Україна (географічне положення, клімат, населення)
Шкільне життя (школи в Україні та за кордоном)
|
— описувати людей,
предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу. |
Ça m’étonne.
Effectivement.
Je préfère...
J’aime lire les romans...
Je suis stupéfait.
Il est amoureux.
Je suis fou de qn. Ma musique préférée est...
Il est defendu de...
Il incarne le personnage de... Je suis deçu. Ce qui me plaît c’est...
La façon dont tu travailles.
Il a gagné mon cœur
Si on mange mal on risque de... Je voudrais être en correspondance. Le
systeme d’enseignement en...
La numération des classes est... La superficie.
Le pays est baigné par... La population compte. Le climat est. La salle
de spectacle est.
En ce qui concerne ...
On prend cette information.
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля. Активний відпочинок. Кореспонденція. Літературні жанри. Робота в бібліотеці. Періодичні видання. Рубрики. Музичні жанри/інструменти. Географічні поняття. Типи шкіл. Правила поведінки. |
|
Пасивна форма дієслів.
Простий минулий час Passé
Simplé.
Відносні складні
займенники.
Відносні займенники qui,
Que, dont, où. Неозначений займенник.
Простий майбутній час.
Вживання теперішнього часу
після si.
|
Інтонація розповідних,
питальних, складносурядних речень.
Поглиблення знань про
особливості французької вимови, поділ речень на ритмічні групи.
Транскрипція.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої
вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими
аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості |
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
ІСПАНСЬКА МОВА (друга іноземна)
11-й клас (сьомий рік
навчання)
Сфери
спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі
по листуванню)
Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений
письменник /книга/ літературний герой)
Засоби масової інформації (преса) Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту) Іспанія (географічне положення, клiмат, населення) Україна (географічне положення, клімат, населення)
Шкільне життя (школи в Україні та за кордоном)
|
— описувати людей,
предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям; — просити і давати пораду, пояснення, допомогу. |
Lo que yo propongo
es..., Bueno, pero me parece
que... Cuando tengo tiempo libre lo
más que me gusta hacer es... Muchos mis amigos de colegio se dedican a... ¿Te
atrae coleccionar sellos? ¿Comparten
tus amigos tu afición? Eso me da mucha lástima. Lo siento mucho. Me alegro... Me alegra... Me pone triste... Me pongo triste...
Sueño con...
Díme lo que piensas de la
película... Bueno, lo que se refiere a mí...
Haz el favor de contarme.
|
Повсякденні дії.
Громадські розваги та види дозвілля. Активний відпочинок. Кореспонденція. Літературні жанри. Робота в бібліотеці. Періодичні видання. Рубрики. Музичні жанри/інструменти. Географічні поняття. Типи шкіл. Правила поведінки. |
|
Дієслово:
Узгодження часів (Modo Indicativo, Pretérito Imperfecto de Subjuntivo,
Potencial Simple).
Підрядні умовні речення І типу.
Дієслівні конструкції: iniciar a + Infinitivo,
principar a + Infinitivo, tener + Participio, seguir + Gerundio,
continuar + Gerundio. Дієслова індивiдуального діє- відмінювання в
Pretérito Indefinido.
Іменник: множина складних за формою іменників.
Прийменник: sin, bajo, hasta, hacia.
Займенник: заперечні займенники.
Сполучники: ni...ni, así...como, también,
tampoco, no sólo...sino también, ya...ya, bien...bien,
sea...sea, ora...ora.
|
Удосконалення
слуховимовних та інтонаційних навичок.
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах
тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
МОВЛЕННЄВА
КОМПЕТЕНЦІЯ
На
кінець 11-го класу учні:
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
Монологічне
мовлення
|
Діалогічне
мовлення
|
|
|
— розуміють інформацію як під час безпосереднього
спілкування зі
співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики
ситуативного спілкування;
— вибирають необхідну інформацію з
прослуханого.
Використовують лінгвістичну і
контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
|
— висловлюють свої переконання, думки,
згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;
— роблять стислі пояснення до плану або
ідеї;
— розповідають історії, сюжет
книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.
Обсяг висловлювання — не менше 18
речень.
|
— спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у
країнах, мова яких вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи кількома особами в межах
певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного,
почутого, побаченого;
— беруть участь у діалогах різних типів,
обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення
щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою
точку зору.
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і
відповідає цiлям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики.
Висловлення кожного — не менше 10
реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
|
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному
матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у
текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на
основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).
Обсяг — 700 друкованих знаків.
|
— передають в письмовій формі зміст почутого, прочитаного, побаченого;
— письмово передають інформацію
адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення
залежно від його форми;
— описують предмет, особу, події, явища,
об’єкти (в межах 18 речень).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий